Polska   English

Dostawa i zwrot

Dostawa

Sprzedawca realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia lub dostarczane są do Klienta przez Sprzedawcę w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta.

Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych - Poczty Polskiej oraz serwisu In Post.

Zwrot

W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:

Expert Plus Sp. z o.o., 52-437, Wrocław, ul. Karmelkowa 41

Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

W przypadku wdania się w spór ze Sklepem w związku z obsługą reklamacji towaru Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.